Yeşim

Yeşim
@_Yesimm__
“Beklentiler kalp kırar.”
Çünkü dipte her zaman bir şeyler kalır.
Reklam
Özlediğim ölülerle sevmediğim diriler arasında sıkıştım kaldım (alıntı).

Yeşim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·139 syf.·
7 günde okudu
·
2025 17. kitabı
Fernando Pessoa
7.5/10 · 1.027 okunma
Bir yalana sığınmaktansa acı gerçekleri tercih ederim
" Eğer beni sevmiyorsan, seviyormuş gibi yap, ama bunu öyle iyi yap ki ben fark etmeyeyim."
" Hasta olduğumda , kolum kanadım kırık olduğunda ya da üzüntülüyken seni ne kadar özlüyorum bilemezsin..."