Yeşim

Yeşim
@_Yesimm__
“Beklentiler kalp kırar.”

Yeşim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
16 günde okudu
·
2024 15. kitabı
Sabahattin Ali
8.4/10 · 31,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bana böyle şeyler yazma, sonra sana deli gibi aşık olurum." Demiştim
Dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım .Fakat aptal olmaktansa biraz daha rahatsız yaşamak daha iyidir bence.
Sen bu karanlık ömrümün içine bir sevinç ışığı gibi, kurumaya yüz tutan ekinlere can veren bir nisan yağmuru gibi birdenbire geldin.
İnsan alıştığı, güzel bulduğu, kendine yakın bulduğu yerlerden ayrılırken sanki vücudunun bir kısmını orada bırakıyormuş gibi üzülür.