"O kalp şimdi ne oldu? O kalp öldü ne yazık! Onda artık hiçbir sevinç doğamaz. Gözyaşları kurudu. Ferahlatan gözyaşlarının artık yatıştıramadığı tatlı çırpıntılarım da durdu; üzüntülerim, alnımda derin çizgiler açtı. Bilsen ne kadar acı duyuyorum! Çünkü hayatımın tadını bana veren, bana etrafımda yeni dünyalar gösteren o duygu bitti, kayboldu."