Allah'ın bütün isimleri bizde mevcuttur. Ve biz O'nun ne kadar çok ismini kendimizde faaliyete geçirebilirsek, onları nefsimiz değil Allah'ın rızası yönünde varlığımızda ortaya çıkarabilirsek, işte o kadar "unutan" değil, "yakın olan" anlamındaki "insan" olmaya başlarız...
Allah'ın isimlerinin manalarını taşıyoruz her birimiz. Kimimizde bazı manalar az kimimizde çok... Karşılaştığımız her olay o isim ve manaların bizdeki olgunluğa kavuşması, eksik olanlarının da tamamlanması için bir fırsat.