Yardım etme davranışı bazen kendi zayıf noktalarını görmezden veya bastırma amacıyla yapılır. Böyle olduğu durumlarda iletişim içe doğru değil dışa doğru olur. "Sana veya ona yardım ettim" şeklinde. Oysaki içe doğru yapılan iletişimin huzuru çok başkadır.
Belki benim saygima ihtiyacı yok eserin ama çok saygı duyarak şunu söylemek istiyorum. Hangi isim kime aitti çözemedim hâlâ. Okuduk, yedik, bitirdik yine de . Afiyet olsun:)
Anna KareninaLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Yayınları · 202555,7bin okunma