Kübra

Kübra
@__Kubraa
Hayattan ayrılmayı istemeyiz,çünkü tatmin edilmemiş birçok arzularımız vardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat dediğin başka nedir zaten? Ben şuna inanıyorum ki,üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.
"Herkese umuttan bahsediyorum, içimde zerre kadar umut kalmamışken..."
Edebiyat
Olmamasına razıyım. Oluyormuş gibi olmasın yeter. |Franz Kafka