Nazlı

Nazlı
@__Matmazel__
Her şey idim; hiçbir şeye değmezmiş. . :):
Yalnız Kovboy
Kafamın içi
69 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
Bizim de bir mağaramız olsa keşke. İçinde kıyametimizi beklesek.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ve bir dost ölünce onunla birlikte dünyanın en güzel şeyleri de ölüyor.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Sen beni tutarsan hiç düşmem biliyor musun?
Sayfa 98·Kitabı okudu
Bazen de acımasız, aşksız, huzursuz, soğuk, muhteris bir cümle her şeyi aşıp, hiç sırası olmadığı halde yüzüne çarpıyor. Duyuyorsun ve bundan böyle duymamış gibi davranamıyorsun ömrünce.
Sayfa 95·Kitabı okudu
Bak biz yavaş yavaş ölüyoruz. Sen bir köşede, ben bir köşede, uzakta ve habersiz ölüyoruz.
Sayfa 89·Kitabı okudu