Nazlı

Nazlı
@__Matmazel__
Her şey idim; hiçbir şeye değmezmiş. . :):
Yalnız Kovboy
Kafamın içi
69 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
@__Matmazel__·
·
sabitlendi
Doktor sorusunu yineledi. Bardağın neresini görüyormuşum. Eğer hâlâ bir bardak varsa, dolu ya da boş olması kimin umurunda. “Kendisini,” dedim. Suyu içtim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Verdiğin sevincin bir damlası bile çekilen acılar denizine değer!
Sayfa 130
"Canım yandığında herkes biraz fazla geliyor bana."
"bu su benim boyumu aşar bu suya ilk ben atlarım" Ayşegül Kızılarslan
"Hatırlayarak yaşamak boynumuzun borcu ama Ölürdün unutmasan"