Perperiki-a Söe

Perperiki-a Söe
@__Pervane
İnsan unutmuyor, ihmal ediyordu.... #83205681 #87074456 Aynayız sonuçta güzel görünce güzel yansıtıyoruz... (bir dost sözü)
Mutfak Şefi
Lise
Nevşehir
212 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Zamanımı, doğmuş olmaktan pişmanlık duymakla geçirdim. Jean-Paul Sartre
İnsan ve Duygular
Reklam
İnsanlar en samimi tepkilerini olayla karşılaştıkları ilk an verirlerdi.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Düşünce
Her şeye üzülen, ama hiçbir şeyle ilgilenmeyen insanlar olduk. Üzüntülerimiz bile ilgiden mahrum. Amin Maalouf
Düşünce
Çünkü insanın anladıklarını anlatabilmeyi pek beceremez. Ya anladığını düşündüğün şeylerle var olur, anlatır ya da anladıklarında hiç olur, susarsın...
Sayfa 8·Kitabı okudu
Alıntı
Aşk iki kişi arasında asla eşitlenmeyendir Ben bir Divan şairi değilim ki sevgilim Sana bercesteler düzeyim Yine de giderayak, gözlerine, ellerine, ayaklarına Tutulmuşluğumu herkes bilsin isterim. Birhan Keskin
Şiir
Reklam