HSK

HSK
@__Quiet__
. .
Belki de en büyük kahramanlık, insanın hayatta ikincilikle yetinmesidir!!!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah! Zaten hep talepkar, kaprisli despotlarız!!
Sonra radyoda bir şarkı çalacak Ve diyecek ki; Hep sen varsın aklımda Düşünmem başka bir şey…
Bari büsbütün aklımı oynatsam da akıl hastanesine girsem, belki tedaviden sonra beynim yeniden doğru dürüst çalışmaya başlardı.
Tükendiğinde şifa Güvenmek istediğinde liman Sana ihtiyacım var dediğinde fırtına ol Her gün yeniden aşık ol…