HSK

HSK
@__Quiet__
. .
Siz özlediniz mi hiç?
Bu gün birini özledim. Öyle basit bir özlem değildi ama. Yana yakıla özledim. Şöyle hasreti çöktü bağrımın tam orta yerine, nefes aldırtmadı. Kalbim sıkıştı. Bıçak oyar gibi hem de. Ama o nasıl özlem bir anlata bilsem...Gözıerimde yaş belirmedi mesela. İç geçirdim bir kaç defa. "Seni özledim", diye seslendim kendime doğru. Evet...Ben eski beni çok özledim bu gün. Hayalleri olan, iştahla yemek yiyen, umuduna tutunan 'ben'i çok özledim. Bir yerlerden çıkıp gelse, dese ki; "Buradayım!" Beni bana geri verseler keşke. Tek bir parça halinde olan, neşesi bol, çocuksu halleriyle hayatın toz pembe olduğuna inanan 'Ben'i... Ben bu gün kendimi çok özledim ama:(( Kitabsever
Özlem
Reklam
Eve, yalnızlığıma döndüm.
Sayfa 72 - İletişim Yayınları
Gülümsemesi en duyarsız insana bile kederi sevdirecek güzellikteydi.
Sayfa 36·Kitabı okudu
1000Kitap
"Onu o kadar çok özlüyordum ki içim acıyordu."
Pegasus Yayınları·Kitabı okudu