HSK

HSK
@__Quiet__
. .
Sanki ruhu bedeninin kafesinden sıyrılmış da ta uzaklarda dolaşıyormuş gibi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve tüm bunlar yaşadığımız çağda elini kolunu sallayarak yapılabiliyor…!
Cumhuriyet, dostlarım,kusursuz bir şey değildir, yine de Tanrı*nın inayetiyle hüküm süren sorumsuz bir kralın buyruğunda yaşamaktan evladır.
Hayat hayattır, insanın onu yaşaması gerekir.
Hiç aklına geldim mi? Kalbin sokakta pencerenin dibinde nöbet beklediğimi hissetti mi acaba?