HSK

HSK
@__Quiet__
. .
Evim benim bavulumdur. Evimi kaplumbağa gibi sırtımda taşırım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
..Hangi yıldızlardan birbirimize düştük böyle..
Sen, ben, hepimiz..
O da bir insan, fazlasıyla insan ve onun da kör noktaları var.
Kendi alevinle yakmaya hazır olmalısın kendini: Önce kül olmadan nasıl yeni olabilirsin ki?
Nasıl olsa öleceğiz, bari hayatın kadehini son damlasına kadar içelim!…