Dikmus

Dikmus
@__Ra
Çelişki denilen şey bir bakıma iyidir...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onunla konuşmak nadide bir kemanı çalmak gibiydi; yayın her bir dokunuşuna, titreyişine karşılık veriyordu...
Her mükemmel varlığın ardında da mutlaka bir trajedi vardı.
Edebiyat
"...Oldum olası yeni dostlarımla ilgili her şeyi bilmek isterim, öte yandan eski dostlarımla ilgili ise hiçbir şeyi."
Duygu ve Düşünce
Zamane gençleri parayı her şey sanıyor.