Daha önce okumuş olduğum bi kitaptı. Açıkçası sonunun böyle biteceğini tahmin etmiyordum. Kurgu dolu bi hikaye. Yaşanılan onca şey aslında bir grup çocuk istismarı yaşamış kişilerin intikamı...
Savaşın acımasızlığı, kardeşlik, en yakınların ölümü, kararsızlıklar, ön yargılar...
Cesur olmak mı? Yoksa sevdiklerin için sessiz kalmak mı?
Kendinizi her Kahraman’ın yerine koyduğunuzda “Ben olsam...” demek ve belki de cevap bile verememek Gerçekten etkileyici bi kitaptı.