Karmakarışık duygular…
İşe ihtiyacı olan Lou ve artık gündelik işlerini bile geçirdiği kaza sonucu yapamayacak hale gelen yakışıklı Will. Bazen insan kendine kıyıyor da sevdiğine kıyamıyor demek ki…
Kitap sonunda kızıyorsunuz, üzülüyorsunuz ama en çok ağlıyorsunuz. İkisinin yerinde de olsam ne yapardım diye düşünüyorum da… Bi türlü karar veremiyorum…