"—iyi kapıyı çalan kişi kimsin? "
kapidaki aşık–" sensin ey gönlümü almış olan! Kapıdaki de sensin " cevabını verdi.
Sevgilisi —"mademki şimdi kapı eşiğindeki 'sen' ben'sin. Ey 'ben' olan; ben'den ibaret olan, şimdi içeriye girebilirsin. Bu ev çok güzel ufacıktır. Bu evde iki kişiyi alacak yer yoktur. İğneden geçirilecek iplik iki ayrı iplik olursa vücut çatallaşır da iğneden geçmez. Ancak tek biriktir iğneden geçebilir şimdi tek katız, tek ucuz, tek başız, işte şimdi bu evde yaşayabiliriz "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bebekken yağmurlu Bir günde çok susamış yeşil bir kelebek olmuş yanağıma. Beni korkutmadan yanağımdaki damlalardan su içmiş. Yanağımdaki çukurlarda gözlerimdeki yeşiller de o kelebekten kalmış.... Böyle dedi babam