Çok güzel bir kitap. Zamanını yaşamında kadının yeri ve değeri çok güzel anlatılmış. Mutsuz geçirilen çocukluk yakamızdan düşmüyor, mutlu olmayı engelliyor.Anlatım doğal ve yalın. Akıcı olduğunu söyleyemem; bağzı kelimeler günümüz Türkçesine uyarlansaydı daha iyi olurdu...
Kitap sizi alıp götürüyor, bulunduğunuz zaman ve mekandan koparıyor. Yedi uyurlar efsanesinin mükemmel bir yorumu. Dinin zamanla nasıl değişip yozlaştığının, yerine geldiği inanca benzemesinin öyküsü...