O

Özleme bir diyeceğim yok ... O tek güzel yönü bekleyişlerimizin
Sayfa 124 - PDF
1000Kitap
Reklam
Yaşarken beklemek, beklerken yaşamak, ve yaşayıp beklerken ölmek..!
Sayfa 124 - PDF
1000Kitap
Aradıklarının çoğunu bulamamış, beklediklerinin çoğu gelmemiş bir insan olarak göçüp gidiyor bu dünyadan..
Sayfa 124 - PDF
1000Kitap
Ömür boyunca ya bekliyor ya bekletiyor insan, ikisi de kötü, ikisi de hazin tarafı yaşantımızın..
Sayfa 123 - PDF
1000Kitap
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var..
Sayfa 123 - PDF
1000Kitap
Reklam