Kitabı çok beğendim. Kitabı bir kitap okuma grubu aracılığıyla tanıdım.
Kasım ayında kitabı okuyup tahlilini gerçekleştirdik. Çok güzel ve çok özenli hazırlanmış bir kitap. Özellikle Cennet ve cehennem hakkındaki bilgileri Kur'an'ı Kerim ayetleriyle açıklaması benim çok ilgimi çekti. Zaten kitabın tüm bölümlerinde yazar Kur'an'ı Kerim ayetlerinden destek almış. Bence okunması gereken güzel bir kitap.