Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel, kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için en değilim, daha değilim.
Bu devasa iddiasızlığın verdiği özgürlüğün hastasıyım
Evli ve anne.
Ankara Büyükşehir Belediyesi/Sosyal Hizmetler/Kütüphane
Laborant ve Veteriner Sağlık. Işletme. Halkla Ilişkiler....Hep öğrenci
Üstelik
belleğim de hiç güçlü değildir.
Bunun nedeni,
birçok şeyi kafamdan tamamiyle silmek istememdir belki de.
Çünkü bizi derinden yaralayan olayları hiç anmamak, tümüyle unutmak,
daha doğrusu unutmuş gibi davranmak zorundayız yaşamaya
devam edebilmek için.
Birçok kişi için Sevilmek çok güzel,
çok özel bir duygu, katılıyorum ama Sevmek gibisi yok bence!
Sevildiğini sanabilirsin ama Sevdiğini sanmazsın, bilirsin;
Sendendir o duygu...
Çünkü Sevmek; kendi içinden geldiği için Emin Olduğun,
Harekete geçiren, enerji veren, benim dediğim olsun diyen, başına buyruk bir his!
Bu hissi taşıyan hücreler hele de doğru kişiyle uyanırsa
Önce bağımsızlıklarını ilan ederler kalbinizde,
herbiyeri ele geçirirler....
Koca bir vatan kurarlar içinizde...
Yaşamınız şekillenir sevdiğinizin isminde....
Emin ERSOY
Sema...