Sema

Sema
@___Sema___
Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel, kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için en değilim, daha değilim. Bu devasa iddiasızlığın verdiği özgürlüğün hastasıyım Evli ve anne.
Ankara Büyükşehir Belediyesi/Sosyal Hizmetler/Kütüphane
Laborant ve Veteriner Sağlık. Işletme. Halkla Ilişkiler....Hep öğrenci
Ankara
Ankara
403 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Reklam
Nisyan nimettir.
Üstelik belleğim de hiç güçlü değildir. Bunun nedeni, birçok şeyi kafamdan tamamiyle silmek istememdir belki de. Çünkü bizi derinden yaralayan olayları hiç anmamak, tümüyle unutmak, daha doğrusu unutmuş gibi davranmak zorundayız yaşamaya devam edebilmek için.
Sayfa 9
Böylesi...
Birçok kişi için Sevilmek çok güzel, çok özel bir duygu, katılıyorum ama Sevmek gibisi yok bence! Sevildiğini sanabilirsin ama Sevdiğini sanmazsın, bilirsin; Sendendir o duygu... Çünkü Sevmek; kendi içinden geldiği için Emin Olduğun, Harekete geçiren, enerji veren, benim dediğim olsun diyen, başına buyruk bir his! Bu hissi taşıyan hücreler hele de doğru kişiyle uyanırsa Önce bağımsızlıklarını ilan ederler kalbinizde, herbiyeri ele geçirirler.... Koca bir vatan kurarlar içinizde... Yaşamınız şekillenir sevdiğinizin isminde.... Emin ERSOY Sema...
Babammm ♡
Bana kalırsa babalar, annelerden daha düşkündür kızlarına. Bu yüzden kız, baba evinde mutludur....
Sayfa 101
Gerçekten sevdiğin zaman...
Birini sevdiğin zaman mutlu olmak o kadar önemli olmaz.
Sayfa 98