SENA

Neredesin Olric? Ona her zamankinden daha çok ihtiyacı olduğunu hissediyordu..
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç bitmeyecek yarım yamalak yaşantıların özlemi var içimde..
Edebiyat
“Ne kadar acıyorum kendime;bu yüzden başkalarına acımaya fırsat bulamıyorum.” Bütün acımamı kendime harcadım..
Edebiyat
Kimsenin yaşantısını beğenmedim.Kendime uygun bir yaşantı da bulamadım.
Edebiyat
En kötüsü hayır demeyi öğrenemedim. Yemeğe kal,dediler:kaldım.Oysa kalınmaz.Onlar biraz ısrar ederler;sen biraz nazlanırsın.Sonunda kalkıp gidilir..
Edebiyat