...z...

"...Ama soluk aldığım, düşünüp hissettiğim sürece onu sevmemek de elimde değil. "
Sayfa 248·Kitabı okudu
Aşk
Reklam
" Gönül kimi severse güzel odur. "
Sayfa 246·Kitabı okudu
Aşk
" Ben elimden geleni yaptım, sonucu Allah'a emanet ettim. Olur ya da olmaz. Her ikisinde de kabuldeyim. "
Sayfa 159·Kitabı okudu
Alıntı
"...Sen bana şahdamarımdan daha yakınsın, şükürler olsun yalnız değilim. "
Sayfa 152·Kitabı okudu
Alıntı