Her insan ruhunda iyilik ve kötülükle birlikte doğar. Yaşattıklarıyla hayat, bunlardan bir tarafı daha baskın hale getirir...
Bazı insanlar kendilerini yoksun hissettikleri konularda bir yansıtma yapıp başkalarına nefret duyar. O insandan hiçbir kötülük görmeseler de, hatta iyilik bile görseler onlardan nefret ederler.
İyilik yaptığımız insanlardan sürekli darbe yememizin altında da bu yatar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tanrının yarattığı hiçbir ölümlü böyle bır yarayla sınanmamalı, içinde kalmamalı hiçbir insanın duyguları, söylenmeli her şey zamanında, geç kalmamalı..