Sibel

O tarihlerde, gökyüzü o kadar alçaktı ki, kimse boylu boyunca ayağa kalkamazdı. Yine de hayat vardı, istekler vardı ve şenlikler vardı. Bu dünyada asla en iyisi beklenmese de, her gün en kötüsünden kurtulma ümidi taşınıyordu.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Her şeye karşın,”..... “çalışmak hâlâ hayattan kaçmanın en iyi yolu!" -Gustave Flaubert-
Her sabah beş buçukta masa başına geçmek âdetimdi. Kendime hiç acımazdım.. -Anthony Trollope-
“Yapacak o kadar çok işim var ki, çoğu zaman kafamın üzerinde mi, yoksa ayaklarımın üzerinde mi durduğumu bilmiyorum,” diye yazmıştı Mozart babasına...
Yıllarca, keşke Mozart’a rakip olmamı sağlayabilecek kadar rahat bir sandalye bulabilsem deyip durdum,” diye yazıyordu. -M. Feldman-