Sibel

Ne garip şey! ŞAHSI DRAM bana az dokunuyor ya da hiç dokunmuyor da KOLEKTIF DRAM çok tasalandırıyor beni!
Reklam
“İşte kötülük burada: Özgürlüğü öldürmek için özgürlüğü kullanmak"
Yeşil Şeytan bu insanlara yaklaştı, koyu karanlıklar içinde en gerçek umudun rengini taşıyordu. Elinde baştan çıkarıcı yeşil sarı bir meşale vardı; yeşil kâğıt-altın para. Yüzünü göstermeden, öküzgözleriyle hipnotize ederek, ‘Zenginlik ister misiniz?’ diye sordu onlara....
Karelere bölünmüş hayatları ufkun sonsuz eğrisi önünde parçalanıyordu...
Onlardan kimilerine, paranın bir değer taşımadığını sansınlar diye bol bol para harcamayı öğretmişlerdir; onun için çok kazanmalarına rağmen, ellerine geçen büyük paraları har vurup harman savurduklarından bir türlü tutsaklıktan kurtulamazlar ve hiçbir vakit özgürlüklerini göremeyeceklerdir.
Reklam