Sibel

Gözlüklerimi çıkarıp insanlara bakmayı da seviyorum. Baktığım herkesin yüzü nazik, güzel, güleç görünüyor...
Reklam

Sibel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
17 günde okudu
·
2025 6. kitabı
Osamu Dazai
7.3/10 · 13,6bin okunma
Mutluluk bazen bir gün geç gelir....
...OLASILIK sözcüğü her zaman, biri geleceğe bakan, diğeri geçmişi yorumlayan, biri görüşlerimizle, diğeri gerçekten bildiklerimizle ilgili bu çift anlamı taşımıştır...
Reklam