Bir meselemiz var ! Vakit geçiyor, gece yarısı yaklaşıyor ve henüz dâvanın ortasına bile gelmemiş bulunuyoruz!
Ne yapalım; çabuk mu geçelim? Ne kadar sürebilir tahamülünüz?..
Efendim, biz, sabaha değil, hatta yememek, uyumamak şartiyle, son meselemizin son emrini ayakta dinlemeye davet edebiliriz herkesi.. Aslında günümüzün ve gayemizin nezaketi böyle bir zaruret belirtir. Fakat biz, hem iç hem dış şartlarımızla, bizden ibaret değiliz henüz!.. Bir takım ince hesaplar sahibi olmak zorundayız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Esti yine kalbimin derinliklerinden bir ocak soğuğu,
Alıştı ruhum tekrar eden her bir feryada ,
Dinecek gibi durmuyor durmayacakta 🥀
/ 17.01.2000/
hasretle özlemle #şehitRehberHüseyin