Merve

Merve
@______Merve______
Kitaptan bir cümleyi yanıma aldım ve sahile kadar tüm yolu birlikte yürüdük. "Her yolculuk kendine çıkarır insanı. Kendine en yakın mesafeler uzun yolculuklar sayesinde aşılır."
Sayfa 135
Reklam
Aslında ne hoştur, hayalle hayatı iç içe yaşamak. Su gibi sade ama önemli olmak.
Sayfa 135
"Aşk, birlikte yürünen yola tahammül etmek değil, birlikte yürümek için yol inşa etmektir..."
Sayfa 133
İnsanın kendiyle vakit geçirmesi yalnızlık değil. Kendiyle vakit geçiremeyenlerdir bana göre yalnız kalan...
Sayfa 121
Her başarısızlıktan sonra hayat karşımıza iki seçenek çıkarıyor, ya vazgeçeceksin ya daha iyisini yapacaksın.
Sayfa 121
Reklam