"Haydi canım, sen de... Neresi vahimmiş bunun? Dünyadayız işte. Yaşıyor olmaktan, yeryüzünde bulunmaktan daha sıradan, daha alelâde ne olabilir? ...
Dünya da yer tutmak değil bizi derde uğratan; bilakis dünyadaki yerimizden olmanın veya daha iyi bir yere sahip olamamanın derdini taşıyoruz."