Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
Ruhu çok ağrıyordu, Yüzü her zaman gülüyor olsa bile...
Reklam
"Geçmişte yaşanmış acıları unutmanın zamanı geldi.."
Sayfa 245·Kitabı okudu
Ülkemde doğan bebeğin bir yıl sonra hayatta kalma garantisi yoktur, dolayısıyla doğum günlerini takip etme geleneği bizde aynı şekilde önem taşımaz.
Hiçbir zaman, mutlu olmak için bir elmas yüzüğe ihtiyaç duymadım.
Kul ümit eder, Allah(c.c) nasip eder..