Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
İfade edemediğim bir eksiklik hissi var içimde, sanki herşey başka türlü olabilirdi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gecikiyorsa, Rabbim güzelleştiriyordur.
Sen On Yedi Yaşımsın
Bazı acıların kökü derindir, sarılmayla hafifletemezsiniz...
Rabb'imiz buyuruyor; Yiyiniz içiniz fakat israf etmeyiniz! Çünkü Allah israf edenleri sevmez.
Kişileri biz değil yüce Rabbimiz yargılayacak ve hesaba çekecektir. Kendimize bakmalı ve kendi hesabımızı dert edinmeliyiz.