Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
"...bence bir köşkü köşk, bir evi ev yapan içinde kitaplığın olmasıdır ve bir kitaplık birçok harikalar diyarıdır." Zihnimdekiler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne içimdeki sokaklara sığabildim, ne de dışardaki dünyaya
Bir varmış bir yokmuş. lyi gün de, kötü gün de düş gibi geçip gidiyor.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Yarın öleceğimizi bilsek tüm kırgınlıklarımızı unuturuz. Ama biz sonsuza kadar yaşayacakmış gibi; kırıcı ve gururluyuz.
"Söyle kim üzdü seni bu kadar? Seçtiklerin mi vazgeçtiklerin mi?" Franz Kafka