Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
Zira günahın dehşeti pişmanlığın başlangıcıydı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Fαtmα

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
3 günde okudu
·
2024 1. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 278 okunma
İnsan birini aldatırsa, herkesi aldatır. güvenilmeyecek kötü bir insandır.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Hem mutluluk, hem üzüntüyle dolu olarak bir karanlık içinde gömülüydü. Gülmek istiyordu ki, ama içinden ağlamak geliyordu.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Kuş uçmaz, kervan geçmez bir yerdesin. Su olsan kimse içmez, Yol olsan kimse geçmez, Elin adamı ne anlar senden? Çıkarsın bir dağ başına, Bir ağaç bulursun Tellersin pullarsın Gelin eylersin. Bir de bulutları görürsün, bir de bulutları görürsün Bir de bulutlari görürsün Köpürmüş gelen bulutları Başka ne gelir elden? Çın çın ötüyor yüreğimin kökünde su dünyanın işsizliği Tanrı kimsenin başına vermesin böyle bir yalnızlığı!
Yaşar Kemal