Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
Solmak sadece çiçeğe has bir durum değil ki anlaşılmayınca da soluyor insan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat bazen öyle insafsız ki Küçük bir boşluğundan yakalar Hissettirmez en zayıf anında Seni ta yüreğinden yaralar...
Müzik
Ben bu hayatı yaşayamadım, baştan başlamanın bir yolu yok mu?..
04.08
Her şey ben yaşarken oldu, bunu bilsin insanlar Ben yaşarken koptu tufan Ben yaşarken yeni baştan yaratıldı kainat Her şeyi gördüm içim rahat...
İsmet Özel
Kim olduğum nereden geldiğim hiç o kadar mühim değil. Aynı şekilde senin kim olduğun da, nereden geldiğin de hiç mühim değil. İnsanız, anlıyor musun, insanız biz!"