Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sabahattin Ali diyor ya; "unuttum diyemem ama üzerimde bir tesirin kalmamış artık." İşte tam olarak böyledir kimse tamamen unutulmaz. Zamanla değersizleşir, eskir, geçmişte kalır ve öyle hatırlanır. Sabahattin Ali
Franz Kafka’nın da dediği gibi: Şimdi bazı şeyleri suskunlukla geçiştireceğim..
Mezarlık sonrası o ilk ayrılığı yaşamadıysanız, el sallamalı vedaları Veda sanırsınız..
Vera'ya
Gelsene dedi bana Kalsana dedi bana Gülsene dedi bana Ölsene dedi bana Geldim Kaldım Güldüm Öldüm
Şiir