📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İki şeyin farkında olmak gerek: Birincisi arkadaş, dost edinmenin önemini bilmek,ikincisi kendi öz değerlerinden ödün vermemeye özen gösterip,kendi özünün dostluğundan vazgeçmemek.”
“ Diğer insanlarla birlikte olmamak, arkadaşı olmamak herkesin bildiği ve anladığı bir yalnızlık türüdür.’Adam yalnız, konuşacak kimsesi yok,’ derler. Ve bunun ne demek olduğunu hemen anlarız.Başka bir yalnızlık türü vardır ki, toplumumuzda bundan pek söz edilmez ve çoğu insan bunun üstünde hiç durmaz.KENDİ ÖZÜNDEN KOPUKLUĞUN OLUŞTURDUĞU İÇ YALNIZLIK.Bazı kişilerle arkadaş olmak için kendi özünden uzaklaşan insan iç yalnızlıkla karşı karşıya kalır.Böyle durumlarda kişi kendi özünün dostluğundan mahrum kalır.”