Az önce çalışırken şunu fark ettim; Bitlis’in ayazlı kışlarında, sobanın kurulduğu tek odada, televizyon seslerinin ve kalabalık sohbetlerin arasında ders çalışarak büyüdüm; belki sessiz bir masam hiç olmadı ama o günler bana öyle bir odak, öyle bir dayanıklılık kazandırdı ki şimdi nerede olursam olayım, hangi ortamda olursam olayım içimdeki sessizliği kurup çalışabiliyorum; demek ki Rabbim insanı bazen en kalabalık yerlerde yetiştirip en güçlü hâline hazırlıyormuş, her şeyde bir hayır varmış, elhamdülillah.🌻