ᔕEᕼEᖇ

ᔕEᕼEᖇ
@___acz__
•Dehşet yorgunum ve müthiş inançlı.. الله şifadır
MEB'siz
Kitap okuyacak kadar
13
Dar-ı dünya, 1 Mayıs 2002
417 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Umutla yürüdüğüm yoldan, hüzünle geri çevirme ya Rabb'im..🪻
Din
Reklam
Allah'ın erteleyişindeki hayra sığınıyorum..
Din
Az önce çalışırken şunu fark ettim; Bitlis’in ayazlı kışlarında, sobanın kurulduğu tek odada, televizyon seslerinin ve kalabalık sohbetlerin arasında ders çalışarak büyüdüm; belki sessiz bir masam hiç olmadı ama o günler bana öyle bir odak, öyle bir dayanıklılık kazandırdı ki şimdi nerede olursam olayım, hangi ortamda olursam olayım içimdeki sessizliği kurup çalışabiliyorum; demek ki Rabbim insanı bazen en kalabalık yerlerde yetiştirip en güçlü hâline hazırlıyormuş, her şeyde bir hayır varmış, elhamdülillah.🌻
Duygular
Disardan hiç yol gitmemişim gibi duruyor ama içimden üç yüz elli kilometre koştum.
Duygular
Bu yol Senin. Kaç adım sonra varacağından Kime ne!
Duygular
Reklam