ᔕEᕼEᖇ

ᔕEᕼEᖇ
@___acz__
•Dehşet yorgunum ve müthiş inançlı.. الله şifadır
MEB'siz
Kitap okuyacak kadar
13
Dar-ı dünya, 1 Mayıs 2002
417 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Kitap okumak komik çünkü karakterler ölüm kalım mücadelesindeyken ben çay koymaya gidiyorum. Dönene kadar herkes askıda.🤷🏼‍♀️
1000Kitap
Reklam
Kaplumbağalar yollar hakkında tavşanlardan çok daha fazla şey anlatabilirler." der Halil Cibran, doğrudur da, yaşamak aceleye gelmez çünkü, yaşamak sakinlik ister...
Alıntı
Allah'ım.. Sana güvenerek yaptığım bazı planlarım var. Bana sahip çık
Din
1/365 "suyun, kayanın etrafından nasıl yol aldığını görüyor musun, küçük ejderha? engel orada duruyor ama su, etrafından dolaşıyor. gideceği yere ulaşmak için olabilecek en nazik yolu seçiyor. biz de böyle olabiliriz."
Duygular
Allah sana kötülük yapanın cezasını verirken, bazen senin görmeni istemez, insansın sonuçta egona yenilip, oh olsun dersin de, içine fitne eklenir diye. Uzakta, sen gormeden halleder. Bazen de sureci uzatır, sana unutturur, ona ise yıllar sonra toplu bir ceza verir. Kimin, neyi, ne kadar hak ettigini sen bilemezsin. Bilme ki düşman gibi pusuda bekleme. Sen sadece iyi insan olma mücadeleni arttır.🌻
1000Kitap
Reklam