Allah sana kötülük yapanın cezasını verirken, bazen senin görmeni istemez, insansın sonuçta egona yenilip, oh olsun dersin de, içine fitne eklenir diye. Uzakta, sen gormeden halleder. Bazen de sureci uzatır, sana unutturur, ona ise yıllar sonra toplu bir ceza verir. Kimin, neyi, ne kadar hak ettigini sen bilemezsin. Bilme ki düşman gibi pusuda bekleme. Sen sadece iyi insan olma mücadeleni arttır.🌻