Bitlis'te kış ağırdır; kar sadece manzara değil, bazen imtihandır. Bir evde soba başı hatıra olurken, bir sokakta hayatta kalma telaşıdır.Bu yüzden sevdiklerimi sessiz seviyorum kalbim, güzelliğe bile mahcup bakıyor.
Kar ne kadar güzel; hem romantik bir tarafı var hem de sıcacık hatıraları. Öte yandan sokakta yaşayan kimseler, mülteci çadırlarında bin zahmet ile hayatta kalmaya çalışanlar. Birine güzel gelen bir şeyin bir başkasına zulüm olması incitiyor kalbimi. Sevdiğim her şeye tedirginim.
#Bitlis
"Ben daha mütevazı mutluluklara alışkınım çoğu zaman akşamları bir kitabım olur, bir arkadaşım, güzel bir mektubum, biraz da müziğim. Aslında bunlardır benim mutluluk diyebileceğim şeyler."
Stefan Zweig - Clarissa