ᔕEᕼEᖇ

ᔕEᕼEᖇ
@___acz__
•Dehşet yorgunum ve müthiş inançlı.. الله şifadır
MEB'siz
Kitap okuyacak kadar
13
Dar-ı dünya, 1 Mayıs 2002
417 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Bitlis'te kış ağırdır; kar sadece manzara değil, bazen imtihandır. Bir evde soba başı hatıra olurken, bir sokakta hayatta kalma telaşıdır.Bu yüzden sevdiklerimi sessiz seviyorum kalbim, güzelliğe bile mahcup bakıyor.
Duygular

ᔕEᕼEᖇ

@___acz__
·
Kar ne kadar güzel; hem romantik bir tarafı var hem de sıcacık hatıraları. Öte yandan sokakta yaşayan kimseler, mülteci çadırlarında bin zahmet ile hayatta kalmaya çalışanlar. Birine güzel gelen bir şeyin bir başkasına zulüm olması incitiyor kalbimi. Sevdiğim her şeye tedirginim. #Bitlis
İnsan ve Duygular
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Karşılaşmak buluşmaktan öte”
Namaz kılmak zorunda değilsin ama ben. Birlikte camiye gidip namaz kılan bir beyefendi tercih ederim.🫠
İbrahim içimdeki putları devir elindeki baltayla
"Ben daha mütevazı mutluluklara alışkınım çoğu zaman akşamları bir kitabım olur, bir arkadaşım, güzel bir mektubum, biraz da müziğim. Aslında bunlardır benim mutluluk diyebileceğim şeyler." Stefan Zweig - Clarissa