Para ve statü,cahilliği değiştirmiyordu malesef.Cinsiyeti belirleyen unsur erkeğe ait.Ama bunu bilmeyen sefil adamlar ne yazık ki günümüzde her yerlerde.Kız çocuğu olduğu için sinirlenen de oydu.Kız çocuğu olduğum için satılan da bendim.Değerli ama bir o kadar da değersizleştirilen yüz binlerce kadından sadece bir diğeriydim.