İlk kez bir kitabı yarım bırakarak inceleme yapıyorum.Bir kitap o kadar mı boş olur gereksiz ayrıntılar,uzun uzadıya betimlemeler bir cümle ile anlatılabileceklerin koca bir paragrafa sığdırma çalışmaları çok sayfalı olunca kitap nitelikli olmuyor malesef.Verdiğim paraya mı yanayım,ayırdığım zamana mı yanayım yoksa bu boş sayfalar için kesilen ağaçlara mı?Herkes kitap yazmasın lütfen !!!!
Gizem Bilici
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Nasıl olur da birbirimize böylesine uzakken, aklım sana bu kadar yakın?Nasıl olur da, seninle görüşemezken bile seni görebiliyorum? Demek ki sevmenin koşulu birini sadece hayatımızda değil,önce aklımızın sessiz odasında ağırlamamızmış.
Arda Erel