İstemenin sınırı yoktur,her şeyi isteyebiliriz küçük yada büyük, gerçekçi yada fantastik hiç önemli değil.Hayal edebildiğimiz her şeyi isteme özgürlüğümüz vardır.Ancak iki şeyi bilmek gerek,her istediğimiz gerçekleşmeye olur ve bir istediğimiz için bedel ödememiz gerekebilir.