RABİA ོ

RABİA ོ
@___mihman___
ⓀⓊⓇⒶⓃ talebesi (ح ) Allahım; iman ile özümüzü, hayâ ile yüzümüzü, edep ile sözümüzü,Kuran ile ömrümüzü hayr eyle..
Daha iyi bir insan olup olmadığını belirleyen şey nasıl davrandığındır...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Unutma hissettiğin her şeyin sana bir mesajı var sen okumasını bilirsen..
Söz
Kendin için hiçbir şey yaptın mı bugüne kadar?
Söz
Kendi temel benliğini tamamen ihmal eden kişilerde de depresyon, kaygı bozukluğu, boşluk hissi ve bazen bedensel şikayetler ortaya çıkacaktır..
Neden herkes bizi güzel bulsa da biz çirkin hissederiz???