RABİA ོ

RABİA ོ
@___mihman___
ⓀⓊⓇⒶⓃ talebesi (ح ) Allahım; iman ile özümüzü, hayâ ile yüzümüzü, edep ile sözümüzü,Kuran ile ömrümüzü hayr eyle..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanı anlama yolunda insana ne kadar yakından bakarsan o kadar karmaşık ondan ne kadar uzaklaşirsan o kadar basit geliyor her şey..
Söz
Gücümüzü kendi küçük dünyamıza verirsek hem kendi hayatımızı hem de temas ettiğimiz insanların hayatını daha iyi bir hale getirmek mümkün..
Söz
Ben ne kadar iyi olursam olayım bazı insanlar ban kötü davranacaktı,bazen de adaletsizliğe uğrayacaktım.
Söz
Bazen de hak etmediğimi düşündüğüm şeyler yaşadığım oldu.Bu neden benim başıma geldi,bu insan neden bana böyle davrandı diye çok sorguladım kendimi.Sonrasinda dünyanın adil bir yer olmadığını idrak ettim.
Söz