RABİA ོ

RABİA ོ
@___mihman___
ⓀⓊⓇⒶⓃ talebesi (ح ) Allahım; iman ile özümüzü, hayâ ile yüzümüzü, edep ile sözümüzü,Kuran ile ömrümüzü hayr eyle..
İyiliğin tadına varmamız lazım..
Söz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalabalığın içinde olmak, yalnızlık yok anlamına gelmiyor.
Söz
Samimiyet,dupduru bir bardak su gibidir..
Vakti gelince gitmek iyidir, ölüm güzeldir güzel şeydir.Ask ile ölüm birbirine çok benzer,onlar konuşunca diğerleri susar..
1000k
İblisi hatırla ki onun gibi olup secdeden sarf ı nazar etmeyesin.Boylece merdut ve tardedilmis olmayasın,kendini zayi etmeyesin..
1000k