Esma

Hep böyle davranırdım, yeryüzünde sanki hiç yokmuşum gibi yapardım.
Sayfa 150·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Bir sürü şerefli insan var, canım, emeklerinin karşılığını alamasalar da, kimseye boyun eğmeyen, kimseden ekmek istemeyen insanlar var.
Sayfa 141·Kitabı okudu
Edebiyat
Neden hep böyle oluyor, iyi bir insan karanlıkta kalıyor, bir başkasınaysa mutluluk kendiliğinden geliyor?
Sayfa 140·Kitabı okudu
Edebiyat
Soylu bir insan, talihsizlikler karşısında kararlı bir insan olur; unutmayın, yoksulluk kusur değil.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Edebiyat
Yoksul insanın her şeyi, onlara göre, ters yüz edilmelidir çünkü; onun gizli hiçbir şeyi olmamalıdır, onda gurur olmamalıdır asla, asla!
Sayfa 111·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam