Ne kitabın ne karakterlerin katlanılacak yanı yoktu. Kitabın sonuna kadar süren bi gizem var sırlar var o da herhalde merak edip kitabı okuyalım yoksa başka türlü kitaba dayanamayız diye yazılmış. Ki bence sonunda ortaya çıkan şeyler tatmin edici de değildi. Olay desen bira içip sevişip partilemek dışında olay yok. Cinsel çekim dışında aralarında bana geçen bir duygu da olmadı zaten tuhaf üçlü bir ilişkiydi. Oğlanlar çarşamba ovası mübarek. Baş karakter zaten olabilecek en gurursuz, sığ kadın karakter. Yani sırf para verdim yarım bırakmayayım diye okudum ama sanki kötü yaptığım bir şey için cezalandırma yönetimi gibiydi.