Konu güzeldi, yazarın dili de akıcıydı ama bir noktadan sonra ters köşeler için kitap fazla uzatılmış gibi geldi. O baştaki sevdiğim tempo birbirini tekrarlayan olaylarla giderek düştü benim için çünkü karakter o kadar uzun süre boyunca kaçtı ki okurken mental olarak yoruldum.. Kesinlikle kötü bir kitap değil (bu kısmı kitabın konusuna dayanarak baskı altında yazmadım) ama bir tık beklentimin altında kaldı.
Yazarın ilk kitabını okuduktan sonra daha iyisini okuyamam diyordum ama daha iyisini yazmış. Bittiği için, hikayeye veda ettiğim için çok üzgün hissediyorum. Bence bu kitabın en güçlü yönlerinden birisi duyguların okuyana bu kadar geçiyor olmasıydı. Güzelleme yok, gerçek hayat nasılsa öyle. Kusurlu ve gösterişten uzak karakterler görmek, onları sevmek bana çok iyi hissettirdi. Bir erkeğin cinselliğini, fiziksel üstünlüğünü ya da parasını bir güç gösterisine dönüştürmemesi çok iyi hissettirdi. Koşulsuz sevgi ancak bu kadar güzel aktarılabilirdi. Yazarın dili çok duru, sade ve akıcı. Buna rağmen okurken bazı cümleler sizi geri dönüp okumaya, düşünmeye ve bazı şeylere sorgulamaya itiyor. Hala bir şans vermediyseniz, kitabı baştan okuyabileceğiniz için çok şanslısınız daha fazla geç kalmayın derim. Bu serinin ikinci kitabı, bilginiz olsun.