Bu yazar sakız falı yazsa okurum sanırım, dilini çok seviyorum. Hizmetçi serisinde olduğu gibi kitabın sonuna kadar merakımı ve heyecanımı hep diri tuttu. Sonu için daha farklı bir şey bekler miydim emin değilim ama son düzlükte ağzımın açık kaldığı yerler oldu o yüzden bence bu haliyle de gayet iyi bir akışa sahipti. Umarım aynı tarzda kitaplar yazmayı hiç bırakmaz.
Kitabın en başında bazı kavramlar karışık gelse de biraz okuduğunuzda her şey yerine oturuyor ve kitap inanılmaz akıyor. Değişik bir konusu ve hiç durulmayan bir olay örgüsü vardı. Ayrıca karakterleri de çok sevdim. Bitirdiğim an serinin ikinci kitabını sipariş edecek kadar heyecanlı bir yerde bitse de hiç şikayetim yok.